【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

決志信主 打救人生 栢芝:我犯過好多罪

發佈時間: 2014/04/23

商台昨日凌晨繼續播出張栢芝錄音節目,曾被指事業跌至谷底的栢芝,承認自己做錯過很多事情,最近再次回到上帝身邊成為基督徒。她又言若有時光機回到過去,她依然會選擇結婚生仔。

在電台節目中,栢芝繼續以嘉賓主持身份接受好友Rick Chin訪問,栢芝被問到如果有部時光機讓她回到過去,會否再選擇結婚?栢芝爽快表示會,就算明知會離婚,她依然會揀結婚和生仔,栢芝表示:「呢個係上帝安排,上帝係最好導演,所有劇本係佢寫。」

早年栢芝經常四出求神問卜,她在節目中透露近日決志再成為基督徒,栢芝解釋:「我因為宗教已經畀記者寫過好多次,寫得好難睇……坦白講,拜神同拜偶像我都曾經試過,咁多年來,第一次信主係梅姐(梅艷芳)火葬,之後我哋去解穢酒,旁邊係我第一次去嘅教會,梅姐走咗之後我第一次信主,所以就返教會。」

在人不能在神都能

栢芝又稱這十年內離開了主三次,當中反反覆覆拜偶像和拜神,更有雜誌寫她因為事業跌到谷底,所以要靠耶穌打救。栢芝坦言:「呢句話表面好難聽,但我好開心佢哋登呢句話,因為如果要靠耶穌打救,即係話佢哋已經相信耶穌力量有幾大,先至打救到我。」但栢芝強調基督徒不是沒有缺點:「我唔敢講其他,只講自己,今次堅決返到神的身邊,因為我知道自己係罪人,犯過好多罪,做錯過好多事。在人不能,在神都能,所以我先唔介意外間點睇都咁愛神,就係希望神用寶血赦免我的罪,我不停認罪,希望可以慢慢學似基督。」

縮小缺點放大優點

栢芝在娛樂圈戀聞多多,Rick Chin說記憶中沒聽過栢芝把前度和舊愛作比較,栢芝表示自己從來不會向後行,「每個人都有過去,以前的事過去咗,我就唔再諗。我有個宗旨,過得人過得自己,你去比較男友,男人都會去比較,大家要互相尊重。」栢芝又指每個人都有缺點,但她學懂將缺點縮小,放大優點,全靠「包容」兩個字。

撰文:林常恩

編輯:陳禮恒