【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

唔評論金馬獎賽果 家輝撐鞏俐夠份量

發佈時間: 2014/11/27

張家輝和Jessica C.昨日齊為又一城商場主持聖誕亮燈儀式,家輝大玩low-tech魔術,JC與模特兒表演跳舞。有指鞏俐炮轟金馬獎,似有失獎失風度之嫌,家輝唔敢批評賽果,更力撑鞏俐有國際級水準。

張家輝曾經憑《証人》勇奪金馬影帝,對於鞏俐直指金馬獎不專業,揚言以後不再出席。家輝被問到覺得賽果合理嗎?他說:「公平與否唔評論喇,我覺得鞏俐幾有型。(敢言方面?)本身在華人社會遠道去拍西片,佢係個好有深度同創作力嘅演員,大家都認同,獎項對佢只係錦上添花,喺大眾心目中係有分量,我都睇咗《歸來》,覺得佢好有誠意,經驗同技巧已達到國際級水平。」

JC否認已同居

家輝在活動上祝願今年聖誕有個平安的晚上,他不諱言是受到「佔中」事件有感而發,「其實都唔係淨指嗰件事(佔中),每一年都希望平安節好溫暖。自己好鍾意聖誕節,家姐喺我細個已經扮聖誕老人派禮物,到13歲先知原來冇聖誕老人,佢都點得我好透。」

有報道指JC為免甩拖的謝婷婷再黐男友安志杰(Andy),遂提出搬到男友家展開同居生活,JC否認要綁實男友:「我唔擔心,我好尊重Andy和Jennifer(婷婷),Andy好忙,有時間會一齊行街拍拖,但暫時唔搬入佢屋企。」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏