黛安
黛安

去北京樓食填鴨 配Pinot Noir紅酒

發佈時間: 2015/07/03

去北京樓食填鴨 配Pinot Noir紅酒

大家都知黛安為食,最近美心一班老友叫埋黛安齊齊去北京樓,品嘗了一頓以鴨為主題的晚宴。一開始黛安以為,為北京填鴨選配酒,可能要揀中式烈酒,誰知選配紅酒一樣掂!

晚宴上仲見到,《晴報》社長麥華章、美心中菜及美心產品總經理李文賢(Martin)同ASC Fine Wines總經理馬慧能(Jonathan),幾位都是對美酒佳餚好有研究的人,一見面就非常好傾。今次晚宴仲特別搵嚟葡萄酒專欄作家劉信全(Stephen)講解酒的配搭,

Martin講起,用新西蘭Kim Crawford Pinot Noir 2013,配襯烤北京填鴨配,是期望用紅酒提升鴨宴菜式層次,結果當然無令人失望啦!

講番其餘菜式,除了北京填鴨,黛安最鍾意桂花糕伴凍鴨件同椒鹽小鴨腿,前者桂花味清新,配鴨肉剛剛好。至於椒鹽小鴨腿,惹味之餘,亮點是旁邊的點綴,驟看以為是紫菜,食落口細味才發現竟然是芥蘭葉!聽公關老友講,為了今次盛宴,大廚簡志鈞落足心機,由材料配搭到煮法都諗過度過,咬一口鴨腿,再食少少芥蘭葉,舌尖的芥蘭甜味,食到要豎起手指公!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場