【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

上次趕唔切入產房 鄭中基提早收爐等B出世

發佈時間: 2014/10/30

鄭中基(Ronald)最近有多部新戲上映,昨日又為《惡人谷》開鏡,密密賺奶粉錢。老婆余思敏懷第二胎,Ronald對於上次趕不及入產房而耿耿於懷,他揚言今次一定要親手為BB剪臍帶。

鄭中基、吳鎮宇、周秀娜、官恩娜及余安安等,昨日在西貢出席喜劇《惡人谷》開鏡拜神儀式。一眾演員的復古打扮老套兼惹笑,扮演村長的Ronald特別為角色曬黑皮膚,並穿上高腰褲及墊膊恤衫,連他自己都忍不住自嘲:「着高腰褲已經肉酸,加pad仲肉酸,不過導演鍾意。」

笑指囡囡好嘈

Ronald又透露電影將拍至11月底,屆時除了為《張保仔》做後期,就專心陪太太余思敏待產,BB的預產期在明年二月。由於上次女兒Emma出世,他從北京趕返港時遇上航班延誤,令他錯過了入產房迎接女兒降生一刻,所以他今次迫自己提早「收爐」,一定要陪太太入產房,親手剪臍帶及拍片。

笑問他不怕血嗎?他表示:「我唔怕血,仲買咗部攝錄機練習,原本想帶埋個女入產房,不過院方只可以畀一個人入去。BB好叻仔呀,趕住出嚟𢭃利市,幫老豆賺番啲。」Ronald又笑言現在一個囡囡已經好嘈,之後囝囝出世更加嘈,會否再追多個,順其自然好了。

一班演員合作愉快,飾演後母的余安安以樸素打扮示人,Ronald笑言:「第一次同安安合作,我成日畀佢鬧『x街仔』,估唔到佢咁玩得。」官恩娜與Ronald有不少對手戲,但她沒有時間曬太陽,所以每次埋位前都要花兩小時去塗黑膚色,還要把牙齒漂黃,她覺得好玩。

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏